سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات علمی ضدعفونی کننده بخار اتوکلاو 18L برای استفاده از تاتو

تجهیزات علمی ضدعفونی کننده بخار اتوکلاو 18L CE برای استفاده از خال کوبی / دندانپزشکی / آزمایشگاهی . ISO9001. فولاد ضد زنگ ساخته شده با درجه پزشکی ، گرمایش لوله الکترو حرارتی غوطه ور ، برای استریل تجهیزات پزشکی ، پانسمان جراحی ، ظروف شیشه ای استفاده می شود. محلول ها و غیره به سرعت در دما و مصرف کم انرژی افزایش می یابد. حدود 50? صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با اجاق برق. 100? تضمین رضایت مشتری. کاربرد:



این مورد برای یک ضدعفونی کننده بخار تحت فشار از جنس استنلس استیل قابل حمل کاملاً جدید است ، یکی از بهترین مواد ضدعفونی کننده در همان کلاس این از بخار اشباع شده برای عقیم سازی سریع و کارآمد مقالات استفاده می کند. می تواند در مراکز بهداشت عمومی ، ایستگاه های بهداشتی ، کلینیک ها در کارخانه ها و معادن ، موسسات تحقیقات علمی و غیره ، تجهیزات پزشکی پانسمان جراحی ، بسته بندی شیشه ، محلول ها ، لایه های زیرین و غیره استفاده شود. همچنین می تواند به عنوان کوره در مناطق گچبری مورد استفاده قرار گیرد و می تواند برای تولید آب آشامیدنی با کیفیت بالا در شرکت های صنعتی و معدنی استفاده شود. 

مشخصات فنی:1. این اتوکلاو همچنین می تواند از گاز مایع ، ذغال سنگ ، اجاق گاز و هیزم به عنوان روش های گرمایش استفاده کند. 2. ظرف از فولاد ضد زنگ پزشکی ساخته شده است. این ماده نه تنها ضد قلیایی و اسیدی است ، بلکه 3 برابر کشش و فشار نسبت به آلیاژ آلومینیوم دارد و از ایمنی و عمر مفید اطمینان حاصل می کند. 3. روکش مجهز به فشار سنج با اندازه گیری های مگا بار و دما و همچنین دریچه اطمینان و دریچه تسکین هوا برای راحتی کاربران است. 4. توسط لوله الکترو حرارتی غوطه ور شده ، با افزایش سریع دما و مصرف کم انرژی گرم می شود (حدود 50? صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با اجاق برقی).

 پارامتر فنی:1. فشار کار: 0.14-0.16Mpa 2. حداکثر فشار کاری: 0.165Mpa 3. ولتاژ: 110 ولت پلاگین ایالات متحده برای ایالات متحده آمریکا / کانادا / مکزیک ، پلاگین AC220V EU برای اروپا یا کشور دیگر 4. قدرت لوله الکتریکی حرارتی: 2 کیلو وات 5 ظرفیت ظرف: تقریبا 18 لیتر 6. اندازه داخلی: 11.5 "" 11 "" 7. گارانتی: 1 سال گارانتی بسته بندی شامل: 1. ضدعفونی کننده بخار فشار ضد زنگ قابل حمل جدید 1 عدد. 2.1 قطعه سیم برق eu گارانتی: ما یک سال گارانتی ارائه می دهیم. در مدت ضمانت ، کلیه تعویض ها یا تعمیرات به دلیل نقص رایگان است (خریدار مسئول هزینه حمل و نقل است) تحویل سریع:ما کالاها را توسط FEDEX / DHL / EMS express و سایر اکسپرس تجاری برای شما ارسال می کنیم و شماره پیگیری ایمیل را بلافاصله ارسال می کنیم. زمان حمل و نقل به مکان و روش حمل و نقل بستگی دارد.

 لطفا توجه داشته باشید که اگر آدرس شما برای دریافت بیش از حد دور است ، از راه دور اضافی پرداخت می شود. زمان حمل و نقل FEDEX: 5-10 روز کاری به مکان شما بستگی دارد زمان حمل و نقل DHL: 5-8 روز کاری بستگی به موقعیت مکانی شما زمان حمل و نقل EMS: 10-25 روز کاری برای مشتریان روسی به مکان شما بستگی دارد ، ما می توانیم ماشین را با CDEK و تجارت و همچنین با ترخیص کالا از گمرک آسان ، زمان حمل و نقل: 25-40 روز کاری. اما مشتری عزیز ، اگر آدرس شما برای دریافت CDEK خیلی زیاد است ، ممکن است از راه دور شارژ شود.

 اما لطفاً در این مورد نگران نباشید ، ما در صورت عدم نیاز به پول شما همیشه آماده بازپرداخت هستیم. و ما واقعاً سپاسگزار خواهیم بود اگر پیش از این با شهر و کد پستی خود با ما مشورت کنید. لطفا برای ما توجه داشته باشید: مناطق آمریکایی مناطق AK ، سلام ، روابط عمومی ، مناطق دور افتاده هستند. از این مکان ها هزینه پست اضافی دریافت می شود. لطفا قبل از خرید برای ما پیام دهید.دستورالعمل خرید: هنگام خرید ، لطفاً شماره تلفن تماس خود را در قسمت نظرات Paypal خود اضافه کنید. یک شماره تلفن تماس فقط برای اهداف حمل و نقل است. (تحویل بین المللی به نشانه شما احتیاج داشت ، بنابراین ضروری است. ما فروشنده محترم و مسئول هستیم. ما همیشه تلاش خود را خواهیم کرد تا با صمیمیت 100 درصدی خود بهترین کیفیت و خدمات را به خریدار ارائه دهیم.

امیدوارم که اقلام ما را دوست داشته باشید. Pls انجام دهید در صورت رضایت از موارد ما ، بازخورد منفی یا نرخ پایین ما را ترک نکنید و بدون مشکل ارتباطی پرونده را باز نکنید. لطفا با 5 ستاره بازخورد خوبی برای ما بگذارید. پیشاپیش بسیار متشکرم. اگر مورد یا مورد را گم نکردید کالای تحویل. ما پول کامل شما را پس می دهیم. خریدار بین المللی pls توجه داشته باشید:الف ، ما مقدار کم محصول را در فاکتور حمل کالا بیان خواهیم کرد ، بنابراین شاید بدون مالیات بر واردات یا فقط خیلی کم باشد. عوارض واردات ، مالیات و سایر هزینه ها در قیمت یا بار کالا لحاظ نمی شود ، این هزینه ها به عهده خریدار است. لطفاً برای تعیین میزان هزینه های اضافی قبل از مناقصه / خرید با گمرک کشور خود تماس بگیرید. Brazil.ukraine.ru ssia. pls قبل از اینکه خریدار کالای ما را بخرد ، در مورد حمل و نقل با ما تماس بگیرید. 

پشتیبانی فنی:ما برای همه محصولات خود یک گروه پشتیبانی فنی حرفه ای داریم. اگر هر گونه مشکل فنی در مورد ما وجود دارد. لطفا با ما تماس بگیرید پشتیبانی فنی ما همیشه در کنار شماست. پرداخت: کارت اعتباری ما یک سال گارانتی ارائه می دهیم. در مدت گارانتی ، کلیه تعویض ها یا تعمیرات به دلیل نقص رایگان است (خریدار مسئول هزینه حمل و نقل است). تحویل سریع:ما کالاها را توسط FEDEX / DHL / EMS express و سایر اکسپرس تجاری برای شما ارسال می کنیم و شماره پیگیری ایمیل را بلافاصله ارسال می کنیم. زمان حمل و نقل به مکان و روش حمل و نقل بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که اگر آدرس شما برای دریافت بیش از حد دور است ، از راه دور اضافی پرداخت می شود. زمان حمل و نقل FEDEX: 5-10 روز کاری به مکان شما بستگی دارد زمان حمل و نقل DHL: 5-8 روز کاری بستگی به موقعیت مکانی شما زمان حمل و نقل EMS: 10-25 روز کاری برای مشتریان روسی به مکان شما بستگی دارد ، ما می توانیم ماشین را با CDEK و تجارت و همچنین با ترخیص کالا از گمرک آسان ، زمان حمل و نقل: 25-40 روز کاری.

 اما مشتری عزیز ، اگر آدرس شما برای دریافت CDEK خیلی زیاد است ، ممکن است از راه دور شارژ شود. اما لطفاً در این مورد نگران نباشید ، ما در صورت عدم نیاز به پول شما همیشه آماده بازپرداخت هستیم. و ما واقعاً سپاسگزار خواهیم بود اگر پیش از این با شهر و کد پستی خود با ما مشورت کنید. لطفا برای ما توجه داشته باشید: مناطق آمریکایی مناطق AK ، سلام ، روابط عمومی ، مناطق دور افتاده هستند. از این مکان ها هزینه پست اضافی دریافت می شود. لطفا قبل از خرید برای ما پیام دهید.دستورالعمل خرید: هنگام خرید ، لطفاً شماره تلفن تماس خود را در قسمت نظرات Paypal خود اضافه کنید. یک شماره تلفن تماس فقط برای اهداف حمل و نقل است. (تحویل بین المللی به نشانه شما احتیاج داشت ، بنابراین ضروری است. ما فروشنده محترم و مسئول هستیم. ما همیشه تلاش خود را خواهیم کرد تا با صمیمیت 100 درصدی خود بهترین کیفیت و خدمات را به خریدار ارائه دهیم.

امیدوارم که اقلام ما را دوست داشته باشید. Pls انجام دهید در صورت رضایت از موارد ما ، بازخورد منفی یا نرخ پایین ما را ترک نکنید و بدون مشکل ارتباطی پرونده را باز نکنید. لطفا با 5 ستاره بازخورد خوبی برای ما بگذارید. پیشاپیش بسیار متشکرم. اگر مورد یا مورد را گم نکردید کالای تحویل. ما پول کامل شما را پس می دهیم. خریدار بین المللی pls توجه داشته باشید:الف ، ما مقدار کم محصول را در فاکتور حمل کالا بیان خواهیم کرد ، بنابراین شاید بدون مالیات بر واردات یا فقط خیلی کم باشد. عوارض واردات ، مالیات و سایر هزینه ها در قیمت یا بار کالا لحاظ نمی شود ، این هزینه ها به عهده خریدار است. لطفاً برای تعیین میزان هزینه های اضافی قبل از مناقصه / خرید با گمرک کشور خود تماس بگیرید. Brazil.ukraine.ru ssia. pls قبل از اینکه خریدار کالای ما را بخرد ، در مورد حمل و نقل با ما تماس بگیرید. پشتیبانی فنی:ما برای همه محصولات خود یک گروه پشتیبانی فنی حرفه ای داریم. اگر هر گونه مشکل فنی در مورد ما وجود دارد. لطفا با ما تماس بگیرید پشتیبانی فنی ما همیشه در کنار شماست.

 پرداخت: کارت اعتباری ما یک سال گارانتی ارائه می دهیم. در مدت گارانتی ، کلیه تعویض ها یا تعمیرات به دلیل نقص رایگان است (خریدار مسئول هزینه حمل و نقل است). تحویل سریع:ما کالاها را توسط FEDEX / DHL / EMS express و سایر اکسپرس تجاری برای شما ارسال می کنیم و شماره پیگیری ایمیل را بلافاصله ارسال می کنیم. زمان حمل و نقل به مکان و روش حمل و نقل بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که اگر آدرس شما برای دریافت بیش از حد دور است ، از راه دور اضافی پرداخت می شود. زمان حمل و نقل FEDEX: 5-10 روز کاری به مکان شما بستگی دارد زمان حمل و نقل DHL: 5-8 روز کاری بستگی به موقعیت مکانی شما زمان حمل و نقل EMS: 10-25 روز کاری برای مشتریان روسی به مکان شما بستگی دارد ، ما می توانیم ماشین را با CDEK و تجارت و همچنین با ترخیص کالا از گمرک آسان ، زمان حمل و نقل: 25-40 روز کاری. اما مشتری عزیز ، اگر آدرس شما برای دریافت CDEK خیلی زیاد است ، ممکن است از راه دور شارژ شود. 

اما لطفاً در این مورد نگران نباشید ، ما در صورت عدم نیاز به پول شما همیشه آماده بازپرداخت هستیم. و ما واقعاً سپاسگزار خواهیم بود اگر پیش از این با شهر و کد پستی خود با ما مشورت کنید. لطفا برای ما توجه داشته باشید: مناطق آمریکایی مناطق AK ، سلام ، روابط عمومی ، مناطق دور افتاده هستند. از این مکان ها هزینه پست اضافی دریافت می شود. لطفا قبل از خرید برای ما پیام دهید.دستورالعمل خرید: هنگام خرید ، لطفاً شماره تلفن تماس خود را در قسمت نظرات Paypal خود اضافه کنید. یک شماره تلفن تماس فقط برای اهداف حمل و نقل است. (تحویل بین المللی به نشانه شما احتیاج داشت ، بنابراین ضروری است. ما فروشنده محترم و مسئول هستیم. ما همیشه تلاش خود را خواهیم کرد تا با صمیمیت 100 درصدی خود بهترین کیفیت و خدمات را به خریدار ارائه دهیم. امیدوارم که اقلام ما را دوست داشته باشید.

Pls انجام دهید در صورت رضایت از موارد ما ، بازخورد منفی یا نرخ پایین ما را ترک نکنید و بدون مشکل ارتباطی پرونده را باز نکنید. لطفا با 5 ستاره بازخورد خوبی برای ما بگذارید. پیشاپیش بسیار متشکرم. اگر مورد یا مورد را گم نکردید کالای تحویل. ما پول کامل شما را پس می دهیم. خریدار بین المللی pls توجه داشته باشید:الف ، ما مقدار کم محصول را در فاکتور حمل کالا بیان خواهیم کرد ، بنابراین شاید بدون مالیات بر واردات یا فقط خیلی کم باشد. عوارض واردات ، مالیات و سایر هزینه ها در قیمت یا بار کالا لحاظ نمی شود ، این هزینه ها به عهده خریدار است. لطفاً برای تعیین میزان هزینه های اضافی قبل از مناقصه / خرید با گمرک کشور خود تماس بگیرید. Brazil.ukraine.ru ssia. pls قبل از اینکه خریدار کالای ما را بخرد ، در مورد حمل و نقل با ما تماس بگیرید. پشتیبانی فنی:ما برای همه محصولات خود یک گروه پشتیبانی فنی حرفه ای داریم. اگر هر گونه مشکل فنی در مورد ما وجود دارد.

 لطفا با ما تماس بگیرید پشتیبانی فنی ما همیشه در کنار شماست. پرداخت: کارت اعتباری ما یک سال گارانتی ارائه می دهیم. در مدت گارانتی ، کلیه تعویض ها یا تعمیرات به دلیل نقص رایگان است (خریدار مسئول هزینه حمل و نقل است). تحویل سریع:ما کالاها را توسط FEDEX / DHL / EMS express و سایر اکسپرس تجاری برای شما ارسال می کنیم و شماره پیگیری ایمیل را بلافاصله ارسال می کنیم. زمان حمل و نقل به مکان و روش حمل و نقل بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که اگر آدرس شما برای دریافت بیش از حد دور است ، از راه دور اضافی پرداخت می شود. زمان حمل و نقل FEDEX: 5-10 روز کاری به مکان شما بستگی دارد زمان حمل و نقل DHL: 5-8 روز کاری زمان حمل و نقل EMS بسته به موقعیت مکانی شما: 10-25 روز کاری بستگی به مکان شما بستگی به مکان شما دارد ما کالاها را توسط FEDEX / DHL / EMS ارسال خواهیم کرد اکسپرس و سایر اکسپرس تجاری به شما و شماره پیگیری ایمیل بلافاصله. زمان حمل و نقل به مکان و روش حمل و نقل بستگی دارد. 

لطفا توجه داشته باشید که اگر آدرس شما برای دریافت بیش از حد دور است ، از راه دور اضافی پرداخت می شود. زمان حمل و نقل FEDEX: 5-10 روز کاری به مکان شما بستگی دارد زمان حمل و نقل DHL: 5-8 روز کاری زمان حمل و نقل EMS بسته به مکان شما: 10-25 روز کاری برای مشتریان روسی بسته به موقعیت مکانی شما ، ما می توانیم دستگاه را با CDEK و تجاری ارسال کنیم و همچنین با ترخیص کالا از گمرک ، زمان حمل و نقل: 25-40 روز کاری دستگاه را آسان می کنیم. اما مشتری عزیز ، اگر آدرس شما برای دریافت CDEK خیلی زیاد است ، ممکن است از راه دور شارژ شود. اما لطفاً در این مورد نگران نباشید ، ما در صورت عدم نیاز به پول شما همیشه آماده بازپرداخت هستیم. و ما واقعاً سپاسگزار خواهیم بود اگر پیش از این با شهر و کد پستی خود با ما مشورت کنید. لطفا برای ما توجه داشته باشید: مناطق آمریکایی مناطق AK ، سلام ، روابط عمومی ، مناطق دور افتاده هستند. از این مکان ها هزینه پست اضافی دریافت می شود.

 لطفا قبل از خرید برای ما پیام دهید. برای مشتریان روسی ، ما می توانیم دستگاه را با CDEK و تجاری ارسال کنیم و همچنین انجام ترخیص کالا از گمرک ، زمان حمل و نقل: 25-40 روز کاری آسان است. اما مشتری عزیز ، اگر آدرس شما برای دریافت CDEK خیلی دور باشد ، ممکن است از راه دور شارژ شود. اما لطفاً در این مورد نگران نباشید ، ما در صورت عدم نیاز به پول شما همیشه آماده بازپرداخت هستیم. و ما واقعاً سپاسگزار خواهیم بود اگر پیش از این با شهر و کد پستی خود با ما مشورت کنید. لطفا برای ما توجه داشته باشید: مناطق آمریکایی مناطق AK ، سلام ، روابط عمومی ، مناطق دور افتاده هستند. از این مکان ها هزینه پست اضافی دریافت می شود.

 لطفا قبل از خرید برای ما پیام دهید.دستورالعمل خرید: هنگام خرید ، لطفاً شماره تلفن تماس خود را در قسمت نظرات Paypal خود اضافه کنید. یک شماره تلفن تماس فقط برای اهداف حمل و نقل است. (تحویل بین المللی به نشانه شما احتیاج داشت ، بنابراین ضروری است. ما فروشنده محترم و مسئول هستیم. ما همیشه تلاش خود را خواهیم کرد تا با صمیمیت 100 درصدی خود بهترین کیفیت و خدمات را به خریدار ارائه دهیم.

امیدوارم که اقلام ما را دوست داشته باشید. Pls انجام دهید در صورت رضایت از موارد ما ، بازخورد منفی یا نرخ پایین ما را ترک نکنید و بدون مشکل ارتباطی پرونده را باز نکنید. لطفا با 5 ستاره بازخورد خوبی برای ما بگذارید. پیشاپیش بسیار متشکرم. اگر مورد یا مورد را گم نکردید کالای تحویل. ما پول کامل شما را پس می دهیم. خریدار بین المللی pls توجه داشته باشید:الف ، ما مقدار کم محصول را در فاکتور حمل کالا بیان خواهیم کرد ، بنابراین شاید بدون مالیات بر واردات یا فقط خیلی کم باشد. عوارض واردات ، مالیات و سایر هزینه ها در قیمت یا بار کالا لحاظ نمی شود ، این هزینه ها به عهده خریدار است. لطفاً برای تعیین میزان هزینه های اضافی قبل از مناقصه / خرید با گمرک کشور خود تماس بگیرید. Brazil.ukraine.ru ssia. pls قبل از اینکه خریدار کالای ما را بخرد ، در مورد حمل و نقل با ما تماس بگیرید. 

خریدار بین المللی pls توجه داشته باشید:الف ، ما مقدار کم محصول را در فاکتور حمل کالا بیان خواهیم کرد ، بنابراین شاید بدون مالیات بر واردات یا فقط خیلی کم باشد. عوارض واردات ، مالیات و سایر هزینه ها در قیمت یا بار کالا لحاظ نمی شود ، این هزینه ها به عهده خریدار است. لطفاً برای تعیین میزان هزینه های اضافی قبل از مناقصه / خرید با گمرک کشور خود تماس بگیرید. Brazil.ukraine.ru ssia. pls قبل از اینکه خریدار کالای ما را بخرد ، در مورد حمل و نقل با ما تماس بگیرید. پشتیبانی فنی: ما برای همه محصولات خود یک گروه پشتیبانی فنی حرفه ای داریم. اگر هر گونه مشکل فنی در مورد ما وجود دارد. لطفا با ما تماس بگیرید پشتیبانی فنی ما همیشه در کنار شماست. پرداخت: کارت اعتباری کارت اعتباری